loading...
تفریحی ترو | آموزش | تفریحی | عکس | آهنگ پیشواز | اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
محمد جواد پاپی بازدید : 4396 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

شب زفاف, اعمال شب زفاف, در شب زفاف

 

مرد باید قبل از هر کاری اول فکر و ذهن زن رو آماده ی این کار بکنه  باید نوازشش کنه باید کاری بکنه که زن آماده ی این کار بشه... همیشه اولین ها در حافظه میمونه و شب زفاف هم جزو اولینهاست ?پس با عجله ی بی مورد و ناشی گری این اولین رو تلخ نکنید چون همیشه در حافظه ی زن باقی میمونه و تاثیر منفی توی بقیه ی رابطه هاتون میزاره.
مرد باید در نهایت ملایمت  عمل کنه و بدونه که کوچیکترین اشتباه باعث دل آزردگی زن میشه که التیام دادن بهش کار بسیار سختیه و شاید تا پایان زندگی زناشویی آثارش باقی بمونه.

از نظر روانشناسی این دردهای روحی باعث بوجود اومدن هزارها اختلالات فکری و غم و اندوه مزمن میشه که درمانش خیلی مشکله چون معمولا علت و منشآ اصلیشون ناشناخته میمونه.

در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمی برند اینه که در شب زفاف رنج و تب روحی کشیدن و اینها در ضمیر ناخدآگاهشون مونده و اختلالات جسمی و روانی بعدی رو دنبال خودشون می کشن.

 به طور کلی در هفته های اول ازدواج برای نزدیکی نباید پافشاری کرد جز این که عروس خودش ابراز تمایل کنه.شوهر اگر عیبی در بدن زن دید، هرگز نباید  آشکارش کنه یا اظهار تعجب کنه ...

 شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیزه. کلیه کسایی که این شب رو تجربه کردن، بی شک تا آخر عمر فراموشش نمی کنن. 
منظورم  شب اول عروسی نیست . چون خیلی ها ، قبل از عروسی ( که تقریبا یه جور رسم شده ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه میکنن. پس منظورم زمانی که دختر ، پرده بکارت خودش رو از دست میده . 

 

محمد جواد پاپی بازدید : 309 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

درمان ريزش مو

در انسان پياز يا فوليکول مو به دو دسته تقسيم ميشود :
موی کرکی : در سراسر پوست بدن بجز کف دست و پا اين نوع مو ديده ميشود .
موی انتهايی يا ترمينال : در قسمت سر ديده ميشود ( بعد از بلوغ جنسی اين نوع مو در قسمتهای تناسلی و زير بغل و همچنين صورت مردان ديده ميشود ) اين نوع مو زبر و خشن ميباشد .
رشد مو دارای دورهايی يا سيکلهايی است که شامل : دوره رشد ، دوره انتقالی و دوره استراحت ميباشد .طول مدت دوره رشد مو در سر حدود سه سال ، دوره انتقالی 2 تا 4 هفته و دوره استراحت حدود 3 تا 4 ماه ميباشد .بر روی سر انسان حدود صد هزار پياز مو وجود دارد و با احتساب اينکه هر مو حدود هزار روز رشد دارد ; پس ريختن روزانه صد مو در سر طبيعی ميباشد و بيشتر از آن نياز به پيگيری دارد .

 

محمد جواد پاپی بازدید : 1172 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

وبسایت کاربردی تفریحی ترو با طراحی بنر، بنر فلش، بنر گوشه ای، بنر ایستنا، هدر و لوگو به صورت حرفه ای آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

 به زودی نمونه کار های بیشتری را در اینجا ببینید.

طراحی بنر، بنر فلش، بنر گوشه ای، بنر ایستنا، هدر و لوگو

محمد جواد پاپی بازدید : 728 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

سن مناسب فرزند برای ازدواج مجدد والدین، چه سنی است؟

سن مناسب فرزند برای ازدواج مجدد والدین، چه سنی است؟

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های متخصصان در شرایط شکست عاطفی یا طلاق این است که افراد بلافاصله وارد جریان عاطفی دیگری نشوند و حداقل به یک دوره زمانی نیاز است تا ناملایمات وارده از رابطه‌ی قبلی را شناسایی و از طریق راهکارهای صحیح ترمیم شوند.

البته بسیارند افرادی که رابطه‌ عاطفی مشکل‌داری را با شروع رابطه‌ عاطفی دیگر قطع می‌کنند؛ این رفتار بسیار خطرناک است و همسران را در زندگی مشترک دچار مشکل می‌کند. البته نباید فراموش کرد بعضی زودتر با طلاق خود کنار می‌آیند، اما برخی دیگر خیلی سخت شرایط جدید و جدایی را می‌پذیرند. به‌طور کلی توصیه می‌شود افراد بعد از طلاق تا حداقل دو سال به فکر ازدواج مجدد نیفتند.

محمد جواد پاپی بازدید : 1626 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گلدان‌هایى متفاوت براى گل‌هایى متفاوت!

 
 
 
ویژگی طبیعت زیبای تابستان، گل‌های رنگارنگ آن است. گل‌های زرد، قرمز و صورتی كه با رنگ‌های تند و تازه خود به طبیعت شكل دیگری داده است. البته ما از این طبیعت دور هستیم و رنگ گل‌ها دیگر تاثیری در زندگی ما ندارد.
 
 
 
 برترین ها: ویژگی طبیعت زیبای تابستان، گل‌های رنگارنگ آن است. گل‌های زرد، قرمز و صورتی كه با رنگ‌های تند و تازه خود به طبیعت شكل دیگری داده است. البته ما از این طبیعت دور هستیم و رنگ گل‌ها دیگر تاثیری در زندگی ما ندارد.


 

 ما تابستان را به جای گل، با بوی كولر می‌شناسیم اما با كمی سلیقه می‌توان طبیعت را در خانه تكرار كرد. خوشبختانه گل‌های طبیعی را سر هر چهارراهی می‌توان پیدا كرد فقط كافی است یك گلدان زیبا پیدا كنید و گل‌ها را در آن بگذارید. گلدان‌های مدرن باعث می‌شود كه دكور خانه شما علاوه‌بر اینكه نشانی از طبیعت داشته باشد، به‌خوبی سلیقه صاحب‌خانه را نیز نشان دهد.

محمد جواد پاپی بازدید : 893 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 
 
 
علت رازآميز بودن ارغواني اين است كه به نظر نمي‌رسد به كار بردن آن در چيدمان گزينه مناسبي نباشد اما به محض استفاده از اين رنگ در چيدمان خانه و هماهنگ شدن آن با ديگر رنگ‌ها فضايي روح‌انگيز و جادويي خلق مي‌كند.
 
 
 

 

هفت صبح: آيا مي‌‌دانستيد رنگ ارغوانی در نظر طراحان دكوراسيون داخلي به رنگ مرموز و جادويي معروف است 

علت رازآميز بودن ارغواني اين است كه به نظر نمي‌رسد به كار بردن آن در چيدمان گزينه مناسبي نباشد اما به محض استفاده از اين رنگ در چيدمان خانه و هماهنگ شدن آن با ديگر رنگ‌ها فضايي روح‌انگيز و جادويي خلق مي‌كند.


 براي آنكه چيدماني زيبا و به رنگ ارغواني داشته باشيد، تنها كافي‌ است رنگ‌هاي هماهنگ با رنگ ارغواني را بشناسيد.

 رنگ ارغواني با طيف‌هاي خود مانند بنفش و ياسي براي فضاي اتاق خواب بسيار مناسب است. زيرا علاوه براينكه اين رنگ‌ها خاصيت آرامش‌بخشي دارند، به اتاق عمقي رويايي مي‌دهند و همه چيز را براي خوابي راحت و آسوده فراهم مي‌كند. 

 ارغواني به دليل اينكه رنگي اشتها‌آور است، انتخاب مناسبي براي وسايل آشپزخانه يا رنگ يكي از ديوارهاي آن به شمار مي‌رود. البته بهتر است اين رنگ را در آشپزخانه با سفيد هماهنگ كنيد تا غالب بودن رنگ ارغواني بعد از مدتي خسته‌كننده نشود.

محمد جواد پاپی بازدید : 1277 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

بادمجان‌ها را پوست گرفته، نمك بزنید تا تلخی‌ آنها گرفته شود، سپس آنها را در روغن سرخ كنید....
 
 
 


برترین ها:  

مواد لازم
  •   بادمجان قلمی: 6عدد
  •   گوشت سردست یا گردن یا قلوه‌گاه گوسفندی: 350 گرم
  •   عدس: یك‌دوم پیمانه
  •   برنج: یك‌چهارم پیمانه
  •   بلغور گندم: یك‌هشتم پیمانه
  •   پیازداغ و سیرداغ: 4 تا 5 قاشق غذاخوری
  •  نمك، فلفل، زردچوبه: به میزان لازم
  • كشك: 200 گرم

محمد جواد پاپی بازدید : 787 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

خندیدن نه‌تنها استرس را كاهش می‌دهد، بلكه پیوندهای اجتماعی را هم افزایش داده، فشارخون را پایین می‌آورد و همچنین می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود.
 
 
 
 برترین ها: من آدم نسبتا سالمی هستم و هركس من را می‌بیند سن من را كمتر از آنچه واقعا هست حدس می‌زند، علت این مسئله كاملا مشخص است؛ من تمام توصیه‌هایی‌ را كه به بیمارانم می‌كنم‌، خودم هم به كار می​برم. در واقع نكات زیر مواردی است كه من همه آنها را خودم در زندگی‌ام به​كار گرفته‌ام و مطمئن هستم در زندگی شما هم بسیار تاثیر خواهند گذاشت.


   با یك لبخند قوی شوید

1. تفریح كنید و زیاد بخندید

خندیدن نه‌تنها استرس را كاهش می‌دهد، بلكه پیوندهای اجتماعی را هم افزایش داده، فشارخون را پایین می‌آورد و همچنین می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. پس كمی به زندگی‌تان خوشگذرانی بیفزایید، چه در كنار دوستان و چه با یك برنامه تلویزیونی، تا می‌توانید بخندید.

 
محمد جواد پاپی بازدید : 1477 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آرایشی مناسب ,آرایشی مناسب برای عکس

 

اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست...

 

فارغ التحصیلی ، ازدواج ، تعطیلات؛ عکس ها پشت سر یکدیگر.

 

اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست.

 

ابتدا، به این فکر کنید که معمولا در چه زمان و چه مکانی مجبور هستید که عکس بگیرید.

اغلب نور فلاش دوربین آرایش چهره شما را بیشتر نشان می‌دهد، پس از فلاش دستی استفاده کنید.یک کرم پودر یا پنکیک خوب و مناسب پیدا کید تا قبل از


عکس گرفتن کمی زیر چشم ها و روی بینی تان بزنید تا تیرگی های زیر چشم و قرمزی و براقی بینی تان را بگیرد.

 
محمد جواد پاپی بازدید : 2853 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

«او نمی‌گوید دوستت دارم! اصلا شاید دوستم ندارد. شاید تنها به زندگی با من عادت کرده و اگر هر زن دیگری هم جای من بود، با او همین رفتار را می‌داشت. شاید در جوانی‌اش یک شکست عشقی عمیق خورده و دیگر نمی‌تواند مرا دوست داشته باشد. شاید به اصرار خانواده‌اش به این ازدواج تن داده و دلش می‌خواهد دوباره به روزهای مجردی‌اش برگردد. شاید...» 

 


اینها حرف‌هایی است که بسیاری از زن‌های ایرانی در دل دارند. زن‌هایی که همسران‌شان میان سنت و مدرنیته گیر افتاده‌اند و با وجود تمام عشق و احترامی که برای آنها قائل هستند، از عهده گفتن یک جمله ساده برنمی‌آیند: «دوستت دارم!» این مردها میانه‌ای با گل و هدیه ندارند، جمله عاشقانه بلد نیستند و بعد از بحث به‌جای عذرخواهی می‌خواهند با عادی رفتار کردن، موضوع را به فراموشی بسپارند. اگر شما هم یکی از زن‌هایی هستید که زیر یک سقف با چنین مردی زندگی می‌کند،‌ بهتر است قبل از قضاوت کردن با این 10 نشانه‌مردانه ابراز عشق آشنا شوید.

 

 

 

محمد جواد پاپی بازدید : 1562 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

در گذشته از لووردراپه يا همان كركره‌ها بيشتر براي پوشش پنجره‌ها در مكان‌هاي اداري و تجاري استفاده مي‌شد اما اين روزها به دليل طراحي زيبا و تنوع در رنگ و شكل از پرده‌هاي كركره‌اي براي پوشش پنجره‌هاي منازل نيز استفاده مي‌شود. با انواع پرده‌هاي كركره‌اي و نحوه چيدمان مناسب در خانه‌هاي داراي اين گونه پرده‌ها آشنا شويد: پرده‌های كركره‌ای به دو صورت افقي و عمودي توليد مي‌شوند و پرده‌های كركره‌ای افقي به سه شكل فلزي، چوبي و طرح چوب در بازار موجود هستند. 





انواع فلزي آن بيشتر براي پوشش پنجره‌هاي مكان‌هاي اداري استفاده مي‌شود اما پرده كركره‌هاي افقي چوبي و با طرح چوب به دليل رنگ و ظرافت در طراحي و شكل آنها براي پوشش پنجره‌هاي خانه بسيار مناسب است. البته استفاده از اين گونه پرده‌ها براي هر سبك و چيدمان خانه‌اي كاربري ندارد. به طور مثال اينگونه پرده‌ها براي خانه‌هايي كه با مبلمان استيل، فرش‌هاي ابريشم و لوسترهاي كريستالي چيدمان شده است مناسب نيست.

 
محمد جواد پاپی بازدید : 1875 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

تا چه حد عطری را که می‌زنید دوست دارید؟ و تا چه اندازه دوست دارید به وجه تشابه بین عطری که می‌زنید با شخصیت درونی‌تان پی ببرید؟ فراموش نکنید رایحه عطرتان نشان‌دهنده سلیقه شماست. برای اینکه خرید عطرتان منحصربه‌فرد باشد، بهتر است نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.



 
محمد جواد پاپی بازدید : 1196 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 

مكدان يك وسيله كوچك و بي‌ارزش نيست. انتخاب درست و متفاوت آن مي‌تواند ميز شما را بيشتر از چيزي كه فكرش را مي‌كنيد زيبا كند. براي نمونه اين نمكدان‌هاي زيبا و متفاوت را ببينيد.
 
 
 
برترین ها: زيبايي فقط در وسايل بزرگ خانه نيست. طبيعي است كه همه در خريد ميز و مبل و صندلي بيشترين دقت و سليقه را به خرج مي‌دهند اما زيبايي روي ميز را وسايل چيده شده روي آن مي‌سازد. اين وسايل كوچك هستند كه توجه شما را به معناي واقعي نشان مي‌دهند؛ قاشق و چنگال، بشقاب‌ها، شمعدان، روميزي، گلدان كوچكي كه روي ميز مي‌گذاريد و نمكدان. درست شنيده‌ايد؛ نمكدان يك وسيله كوچك و بي‌ارزش نيست. انتخاب درست و متفاوت آن مي‌تواند ميز شما را بيشتر از چيزي كه فكرش را مي‌كنيد زيبا كند. براي نمونه اين نمكدان‌هاي زيبا و متفاوت را ببينيد.


به رنگ آبی

 اين نمونه بامزه با تركيب رنگ خاصش به هر سرويس آشپزخانه‌اي مي‌آيد. مخصوصا به آشپزخانه‌هايي كه در طراحي آنها رنگ آبي به كار رفته باشد.

محمد جواد پاپی بازدید : 1332 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دلایل گرایش مردان به زنان چاق چیست؟

 
 
 
تحقیقات اخیر حاکی از آن است که مردان در شرایط سخت و زمانی که دچار استرس و نگرانی هستند، به زنان درشت هیکل تر تمایل پیدا می کنند.
 
 
 
 برترین ها: آمار نشان می دهد که مردانی که در سلامت روح و جسم به سر می برند غالبا به زنان لاغرتر و جوان تر گرایش دارند. با این وجود تحقیقات اخیر حاکی از آن است که مردان در شرایط سخت و زمانی که دچار استرس و نگرانی هستند، به زنان درشت هیکل تر تمایل پیدا می کنند. 

استرس می تواند مردان را به "بازبینی اولویت هایشان" وادار کند. در واقع وقتی مردان ترسیده یا نگران باشند،  به ویژگی های "خانگی تر" و آشناتر، مانند بدن بزرگ، که نشاندهنده دسترسی به نیازهای اولیه مانند غذا است، گرایش پیدا می کنند. 


 
به گزارش برترین ها، چاقی بدن همچنین به عواملی مانند پیری و جاافتادگی اشاره دارد، که از سازگاری بیشتر یک زن با سختی ها خبر می دهند. 

قبلا تحقیقات نشان داده بود که گرسنگی موجب گرایش مردان به زنان چاق تر می شود. 
در این تحقیق دو گروه از مردان انتخاب شده و از یکی از گروه ها خواسته شده بود کارهای پراسترس مانند مسائل پیچیده ریاضیات را انجام دهند. سپس چندین عکس به این مردان نشان داده شد و نهایتا مشخص شد که آنها زنان چاق تر را ترجیح می دهند. 

 

محمد جواد پاپی بازدید : 909 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (1)

 

همیشه روش صحيح و سازنده استفاده از ديکشنري و انتخابشان سؤال خيلي از ماست. در اين مقاله جناب آقاي علي کردستي (عضو رسمي اتحاديه آموزش زبان اروپا) با بايدها و نبايدهاي استفاده از ديكشنري در يادگيري زبانهاي خارجي، مباحث جالبي را پيشروي شما قرار داده است.
 
 
 
ديکشنري ها؛ ازخرافه تا واقعيت!      
  

 

محمد جواد پاپی بازدید : 417 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (1)

 

سلام. دوستان گفته بودم که میخوام طراحی رایگان انجام بدم اما خداییش قضاوت کنید من باید کلی وقت برای طراحی بزارم و بعد آپلود کنم و به شما بدم. خوب من روزی 4 تا بنر هم که درست کنم باید کلی وقت بزارم و الان میبینیم که توی خیلی از سایت هایی که یه قالب زیبا دارن طرف میاد چار تا بنر آبکی میسازه و حداقل 7/8 هزارتومن هم پول میگیره،حالا این انصافه؟؟

من نمیخوام مثل اون ها پول بگیرم اما برای یه بنر هزارتومن زیاده؟؟؟

اگر زیاده یا اگر مناسبه تقاضا میکنم توی نظرسنحی شرکت کنید. اگر حتی سه نفر هم با یک گزینه موافق باشن من همون کار رو انجام میدم

شما حاضرید برای یک بنر زیبا هزارتومن پول بدید؟؟

 

محمد جواد پاپی بازدید : 451 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (1)

سعید جون دوستت داریم.

درود بر شرف مربی ای که ۱۰۰میلیون پاداشش رو میده به شاگردش و میگه اینا شاگردای من نیستن، پسرای منن
درود بر غیرت جوونی که با داداشش کاهو میفروشن پشت وانت تا خرج خونواده ۱۳ نفرشونو در بیارن و وقتی بهش میگن بزار یه عکس ازت بگیریم تا مردم ببینن قهرمانشون داره چیکار میکنه، میگه نه! از زندگیم راضیم چون خدا ازم راضیه……..
درود به مادری که با چشم گریون میگه از باخت پسرم ناراحت نیستم، فقط نزارید توی اون غربت گریه کنه چون من نیستم که اشکاشو پاک کنم……

محمد جواد پاپی بازدید : 517 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

با برملا شدن این اسرار شما می‌توانید با افزودن چند ماده غذایی خوشمزه به رژیم‌غذایی روزانه‌تان بدون زحمت چند كیلو وزن كم كنید.

یعنی تا امروز هر چی دکتر ها گفتن روغن نخورید فلان نخورید چیکار کنید ضر اضافه زدن loool

 

خیلی ویژست...


محمد جواد پاپی بازدید : 365 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

چگونه شادتر زندگی کنیم؟ www.taknaz.ir

 

در این مقاله به نقش "فعالیت‌های اجتماعی" در حفظ سلامت، از جمله سلامت مغز می‌پردازیم. چراکه انسان از لحاظ جسمی به گونه ای آفریده شده که نیازمند و ناگزیر به در گیر بودن و مشغول بودن است. در واقع انسان زمانی یک زندگی سالم و طولانی خواهد داشت که در حال فعالیت باشد. هر عضوی که به کار گرفته نشود، از بین خواهد رفت. این در حالی است که انسان امروز ارزشی بیش از اندازه برای "راحتی و آسایش" قائل شده که بخش زیادی از مشکلات و بیماری‌ها ناشی از همین راحت طلبی است. راحتی بیش از اندازه و بی‌تحرکی نه تنها کسالت بار است، بلکه به بی‌تحرکی مغز هم می‌انجامد. بد نیست بدانید که جرج برنارد شاو در سن ۷۰ سالگی جایزه نوبل را برد. بنجامین فرانکلین تعدادی از بهترین آثار خود را در ۸۴ سالگی نوشت و پیکاسو در دهه ۸۰ زندگی قلم بر بوم گذاشت. پس برای آنکه بتوانید در اوج توانایی و در بهترین شرایط جسمی و روانی بسر برید، باید در میدان کار و عمل باشید.

 

محمد جواد پاپی بازدید : 425 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

۱۰ اشتباه عاشقانه

کسانی که در غم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن ها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند پس اگر می خواهید عشق سابق تان را دوباره به رابطه برگردانید چند اشتباه زیر را مرتکب نشوید.

محمد جواد پاپی بازدید : 365 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)


تمام نكاتی که باید درباره عینكهای آفتابی بدانید...
خورشید خانم تابان و سوزان، همواره دو نوع اشعه به سوی زمین میفرستد. نوع اول همان نور مرئی است كه ما با چشممان میبینیم و نوع دیگر، پرتوهایی است كه با چشم ما قابل مشاهده نیستند. این پرتوها كه به پوست و چشمها آسیب میرسانند را با نام اشعه ماورای بنفش میشناسیم. به گزارش سلامت نیوز هدف اصلی استفاده از عینك آفتابی هم این است كه از ورود این اشعه های مضر و ایجاد بیماریهای مختلف چشمی از جمله آب مروارید و مشکالت شبکیه جلوگیری كنیم. با توجه به اینکه ما در كشوری پر آفتاب زندگی می كنیم، خرید عینك آفتابی مناسب و استاندارد برایمان بیشتر اهیمت دارد تا از این آسیبها در امان بمانیم و نور قابل رویت كمتری هم به چشممان وارد شود.

محمد جواد پاپی بازدید : 399 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

 

شخصی این کلمات زیبا را نوشته است. باید آنها را خواند و معنای عمیق آنها را درک کرد.
آنها همچون ده فرمان هستند که باید در زندگی همواره مورد تبعیت قرار بگیرند.

محمد جواد پاپی بازدید : 415 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

وبسایت کاربردی تفریحی تـــرو

شوخ طبعی یعنی اینکه بتوانید از وجود خودتان بیرون بیایید، بی طرفانه به خود نگاه کنید و خودتان را جدی نگیرید یا به عبارتی بتوانید به خود بخندید. این کار به شما امکان می دهد هنگام برخورد با مسائل جدی و بزرگ، میزان کمتری از اضطراب را متحمل شوید.

حتما تا به حال افرادی را دیده اید که در هر جمعی می نشینند ستاره می شوند و توجه همه را به خود جلب می کنند. سرعت عمل آنها در تبدیل هر موقعیت و اتفاقی به دستمایه ای برای شوخی و خنده و شادی، این افراد را به مرکز جمع تبدیل می کند. این ستاره های جمع در یک ویژگی مشترکند؛ آنها شوخ طبع هستند.

محمد جواد پاپی بازدید : 620 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

رازهای موفقیت عادل فردوسی پور


عادل فردوسی پور را باید موفق ترین برنامه ساز تلویزیون در ۳۰ سال اخیر دانست. این را نه تنها از تعداد اس ام اس هایی که برای برنامه اش ارسال می شود بلکه از این رو که او بعد از نزدیک به ۱۰سال ، هنوز آن قدر جالب هست که مردم را هر دوشنبه شب پای تلویزیون بکشاند و تا ساعت ها بیدار نگه دارد. حتما می دانید که برنامه های زیادی چه ورزشی و چه سینمایی – در این سال ها تولید شده اند تا با عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ رقابت کنند اما هیچگاه به توفیق نرسیدند. ۹۰ همان عادل است و البته عادل فراتر از ۹۰. جدا از این که او بهترین گزارشگر فوتبال این مملکت به شمار می رود، اگر همین امروز کرکره ۹۰ را پایین بکشد و برنامه ای تازه را راه اندازی کند باز هم بینندگان زیادی را جذب خواهد کرد. راستی دلیل این همه جذابیت چیست؟

...لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد جواد پاپی بازدید : 385 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

 

اهمیـت تعـطیـلات عیـد برای کنکـوری‌ها

 

با آغاز تعطیلات نوروزی، حساس‌ترین دوره آمادگی برای كنكور شروع می شود. مسائل موجود در این دوره مانند تعطیل شدن كلاس‌های مدرسه، جبران عقب‌ماندگی‌های درسی و... برنامه ریزی عید را از سایر دوره‌ها متمایز می‌كند. امسال به شكل دیگری به استقبال بهار می‌رویم. خانه‌ی كنكوری‌ها بوی همیشگی عید را ندارد، بویی از جنس كنكور دارد امسال نوروز تعطیل نیست امسال سال شماست. باید حانه تكانی كنید اما از نوع كنكوری آن. باید اوضاع را مرتب كنید. اضافه‌ها را از ذهن دور بریزید، داشته‌ها را گردگیری و تمیز كرده و به طور منظم در جای مناسبی قرار دهید. برای كنكوری‌ها بهار فصل رویشی دوباره است و ثمره هایی که دیر یا زود به بار خواهد نشست.

باید به این قضیه تاریخی نگاه کرد. معلم‌های آن زمان به دلایل مختلف در تعطیلات نوروز دست از سر دانش‌آموزان برنمی‌داشتند! (درس‌ها یادشان نرود یا کمتر از سر و کول پدر و مادرها بالا بروند) هر وقت از دست بچه‌ها کلافه شدند داد بزنند و بگویند اگر "کتاب‌نویسی" هات رو ننویسی، آقاتون تو مدرسه فلکت می‌کنه! در گذر تاریخ این موضوع برچیده نشد و هر سال طرفداران زیادی پیدا کرد؛ آنفدر که به قشرهای مختلف کشیده شد و گروه‌های مختلف سنی راه پیدا کرد. حالا آن کسانی که در نوروز درس می‌خوانند و تعطیلات را فرصتی برای پیشی گرفتن درسی نسبت به دیگران می‌دانند کم نیستند. البته این قشر به جز درس، کلا هیچی از تعطیلات نوروز نمی‌فهمند.

 

 

محمد جواد پاپی بازدید : 934 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

 


 اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید.

زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندكی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد.

 اگر می‌خواهید کلیه تان سنگ نسازد، زرد‌آلود بخورید.

هشت عدد زرد‌آلوی خشك حاوی 2 گرم فیبر و فقط 3 میلی‌گرم سدیم و 325 میلی‌گرم پتاسیم است كه همه این‌ها كمك می‌كنند مواد معدنی در ادرار تجمع پیدا نكرده و از تشكیل سنگ‌های اگزالات كلسیم جلوگیری شود. این سنگ‌ها شایع‌ترین نوع سنگ‌های كلیوی هستند. برای در امان ماندن از سنگ كلیه به‌خصوص اگر سابقه‌اش را دارید بقیه میان وعده‌ها را حذف كنید و برگه زردآلو بخورید.

 

محمد جواد پاپی بازدید : 363 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)

 

آداب معاشرت فقط مختص رفتار شما سر میز غذا نیست، آداب معاشرت انعکاسی از چشم‌انداز کلی شما در روابط اجتماعی و زندگی جمعی است. اینکه در اتوبوس شلوغ جایتان را به پیرزنی که ایستاده است ندهید، چیزی در مورد شما به همه آنهایی که بیننده هستند می فهماند. اینکه حاضر نیستید لحظاتی راحتی خود را به خاطر دیگری به خطر بیندازید.

در اکثر موقعیت‌ها، تصویر و ظاهر شما بخشی از چیزی نیست که توصیف‌کننده شماست؛ بلکه همه آن چیزی است که شما را توصیف می‌کند. کسانیکه چیزی در مورد شما نمی‌دانند با تنها اطلاعاتی که در دست دارند جای خالی‌ها را پر می‌کنند، و آن چیزی نیست جز آنچه از رفتار و کردار شما می‌بینند. صرفنظر از فکری که شما در مورد خودتان دارید، یک عادت اجتماعی بد می‌تواند معیار فکر دیگران نسبت به شما شود: هر کسی که ببیند شما غذایتان را با دهان باز می‌جوید خیلی قبل از اینکه شغل یا تخصص شما را به خاطر بسپارد، آنرا به یاد خواهد آورد.

wWw.TRUE.rozblog.com

...لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چگونه است؟!
    آیا در اینترنت به دنبال مطالب درسی هستید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1477
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 969
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 75,501
  • بازدید کلی : 1,196,150