loading...
تفریحی ترو | آموزش | تفریحی | عکس | آهنگ پیشواز | اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
محمد جواد پاپی بازدید : 355 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

عشق عشق یعنی خلوت و راز و نیاز

عشق یعنی محبت و سوز و گداز 
عشق یعنی سوز بی ماوای ساز 
عشق یعنی نغمه ای از روی ناز 
عشق یعنی کوی ایمان و امید 
عشق یعنی یک بغل یاس سپید 
عشق یعنی یک ترنم از یه یار 
عشق یعنی سبزی باغ و بهار 
عشق یعنی لحظه دیدار یار 
عشق یعنی انتهای انتظار 
عشق یعنی یک تبسم بر لب زیبای یار 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها عشق , عشق چیست , چگونه عشق بورزیم , چگونه کسی را عاشق خود کنیم , عادت های بد عشق , اشتباهات عاشقانه , 10 اشتباه عاشقونه , 10 اشتباه عاشقانه , اشتباهات عاشقانه چیست , میدانی چقدر دوستت دارم !؟ , عکس های خنده دار و طنز , یک شوخی با حال با هم خوابگاهی ( تصویری) , عجب دوره ای شده !! (عکس) , چیه خب؟ دارم چت میکنم ! (عکس) , اتومبیل عادل فردوسی پور (عکس) , عکسی جالب از احمدی نژاد پیر شده ! , دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) , عکس های خنده دار از سوژه های وطنی , عکسی جالب که چند جایزه بین المللی را از آن خود کرد! , عکسی امیدوار کننده از تهران !! , ترسناک ترین دستشویی در جهان (عکس) , چند تا عکس با مزه , بازی اسم و فامیل ما ایرانی ها به روایت تصویر , عکس های لیلا بلوکات و خاطره حاتمی در سفر زیارتی به مکه و مدینه , :: برچسب‌ها: دوستت دارم , میدانی دوستت دارم , می دانی , چقدر دوستت دارم , عکس , عکس عاشقانه , جملات عاشقانه , عشقولانه , جملات عشقولانه , عاشق شدی , عاشق شدم , جملات زیبا , تصاویر دوستت دارم , تصاویر عاشقانه , عاشقانه , عمس های , تصاویر , تصاویر عشقولانه , تصویر عشقولانه , عکس عشقولانه , عکس های عشقولانه , عشق یعنی , عشق یعنی چی؟ , عشق یعنی چیست , عشق یعنی ... , عشق یعنی.. , عشق یعنی .. , عشق واقعی چیست , چگونه عاشق شویم , چگونه بفهمیم عاشق , چگونه بفهمیم عاشق شدیم , چگونه بفهمیم عاشق هستیم , چگونه بفهمیم عاشق هست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چگونه است؟!
    آیا در اینترنت به دنبال مطالب درسی هستید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1478
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 1,445
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,814
  • بازدید ماه : 14,907
  • بازدید سال : 89,897
  • بازدید کلی : 1,210,546